Friday, April 3, 2015



busy dengan COC lately
:)
mana taknya
join clan 24/7 war
so bila free memang farming lah
mencari pink & dark exlihir
sekarang ni pun tengah boost berek 
aktiviti merampok
tadi 2 jam
and sekarang tambah lagi 2 jam

ni pun sementara tunggu aku buat n3
tu ler sebab kebelakangan ni
selalu je takda masa
tuk duduk dan perah minda tuk update blog
and at the same time
rasa cam sayang juga blog ni
dah sekian lama
meskipun takda yang baca sangat
tapi aku tau ada  1 2 yang setia membaca
one of them is SIL

aktiviti lately
takdalah kerana COC saja
balik kerja
memang letihlah
terutama
sekarang kan baru start GST
system pun banyak yang masih belum ready
dah buat tapi perlaksanaan tak berjaya 

yang buat system tu orang lain
yang mengunanya hari2
adalah orang lain
so mana ler yang IT tu tahu detail
apa kehendak penguna hari2 cam kita ni
so bila sesuatu baru masuk
diorang buat je 
tapi sesuai ke tak dengan system harian
semua masih experiment

hari pertama GST ok semooth
2nd day, semalam tu
hah!! kucar kacir account jadinya
seharian aku turun naik tingkat
selesai satu persatu dari dept ke dept
luckly selesai by end of the day

lepas tu next week aku cuti
so malas nak fikir lagi
biarlah yang tinggal fikirkan
yang penting aku nak enjoy
rehatkan otak rehatkan minda

nantilah aku cerita tentang percutian 
yang bakal aku pergi
hopely seronok
meskipun dengan minda masih berserabut
dengan kerja2 yang pending

ni petang nanti nak balik kampung
esok balik
tak boleh bermalam lama lagi
sebab awal pagi ni aku ada COC war
so kena attack nanti
since clan dah mencapai 100 wars win ni
makin sukar lah nak menang
selalu menang tipis2
begitu juga if kalah
tipis2 juga
mana tak geram

ok selain main COC
if petang2
sibuk mandi kat kolam Ava lak
masa sayang2 dengan dia
meskipun pasti ada gaduh2
dah dia takkan duk diam
terlompat sana sini
pastu jatuh kena kita
or sengaja menjatuhkan diri
atas dada atas perut
fuuhhh bahaya2

ok lah 
nak teruskan merampok COC
sebelum balik kampung

see yaa










zzzyy




No comments:

Post a Comment

tq, peace :)