Sunday, February 7, 2016

Nak makan saja


CNY eve
ni kul 4.34pm
dah kedengaran mercun sana sini
malam nanti confirm bising

tekak aku pula
asyik nak makan saja
bangun terus masak kaki ayam soup
masak dalam periuk tembikar
masak dengan api perlahan
campur cendawan campur red dates
mebeles!!!

























hancur dalam mulut
hanya tulang2 halus dikeluarkan
dah dua round aku makan
masak memang banyak sebab
asalnya mak n apak nak balik dari kampung
tapi tadi mak call kata esok baru balik
malam ni masih ada meeting kaum ibu
























lepas tu layan korea, 'noble, my love'
sambil tengok mulut pun bekerja
mengunyah cheese stik yang sedap ni
orang sambut CNY beli
aku yang lebih
so far 4 balang aku beli
2 biskut marmor
2 biskut cheese stik
























perut dah kenyang
tapi tekak masih rasa nak makan something
se kontena kecil ice cream habis!!
share dengan nunup
suap mulut dia
suap mulut aku
tau2 dah abis
ehh bocor kot :)
























masih lagi rasa nak makan
akhirnya
epal dibenam ke mulut
ok baru boleh berhenti
kenyang!!!


jangan lah next 2 days holiday camni
kang balik keja nanti timbang
tau2 naik berkilo2








zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)