Tuesday, March 22, 2016

Perfume



last saturday
pergi lah berjalan dengan ava n uncle dia
kat department store, boulevard

diorang pergi section toys
aku pergi section perkakas rumah
nak beli hanger baju

orang memang tak ramai
tengah bulan kot
lagipun sekarang
kedai2 memang selalu lenggang

kat section yang aku pergi
dua tiga orang je pun
selain 2 3 pekerja dia

so tiba2 dengar lah anak aku panggil
mami!!! mami!!!
jenguk kat celah row barang
tengok dia berlari2 ke arah aku
sambil mendepa tangan
aku pun tunggu juga mendepa tangan

dah dalam pelukan cium2 lagi 
macam lah lama tak jumpa
dah ava memang manja
suka camtu

so tanya dia

aku : eh senang je sayang cari mami yea?
ava : yea mami, ava cium bau perfume mami
aku : ???!!!!!! 

eh kuat sangat ke perfume aku??
sampai anak aku senang je hidu 
muahahahhaaa!!!








zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)