Friday, January 5, 2018

Hari ke 4 bagi tahun 2018
Dan harini juga
Hari pertama aku masuk office
2 hari berturut-turut
Aku cuti
Hantar ava masuk darjah 2
Nahh dah darjah 2 dia kan
Last 2 entry aku,
Dia masih di tadika
Lama aku menyepi
Tak terasa masa berlalu
Harapnya lepas ni
Aku rajin kembali update blog

Sepanjang tahun 2017
Routine aku cam biasa
Kerja kerja kerja
Sekali setahun akan pergi kursus kat bangi
Demi memenuhi ISO company

Waktu lunch akan  jadi uber
jemput ava di rumah
Hantar pergi sekolah,
Last yr almost tiap isnin
Aku ambik cuti sebelah pagi
Hantar ava awal ke sekolah tuk kelas KAFA
Tahun 2018 ni belum ada jadual lagi

Life macam tu juga
Mendatar, takda yang exciting
Melancong pun takda last year
Yalah dah tiap kali cuti
Mesti occupied dengan hal2 keluarga

Cuma 2 week sebelum 2017 berakhir
Aku bawa family cek in kat apartment
Dekat je dgn rumah pun
Saja mini getaway

Sewa apartment 2 bilik
Kat Jinhold hotel & service apartment
Bawa family bersukaria

Meh layan picha












Tu dia, lepak ramai2
Riuh rendah, seronok








Enjoy the swimming pool
Ada sauna, gym, steambath, mini golf ranch










Semua facilities boleh guna 24 hours
Yang penting Free off charge!








Diakhiri dengan sambutan hari jadi
Ava 1st Nov
Apak 30th Nov
Mak 26th Dec



Keseluruhan mini getaway yang worth
Tuk spend quality time dengan keluarga
Meski tak dapat jauh
Cek in di otel di tempat sendiri jadilah


Sekian dulu
Papaii







zzzyy

1 comment:

tq, peace :)