Wednesday, February 7, 2018

Angin rajin surfing mai
Melawat blog2 yang sering dibaca dulu
Maupun blog yang difollow
Blogger yang follow aku

Ternyata banyak blog yang dah ditinggalkan
Bila tengok tarikh2 akhir last update
Ter emotional pula aku
Blog2 tu banyak menyimpan
Cerita duka kita suatu waktu dulu

Macam blog aku sendiri
Dulu apa yang aku rasa
Banyak yang dicurahkan disini
Samada kisah suka duka
Dikongsi bersama beberapa pembaca
Yalah aku memang tak ramai pengikut pun
Tapi tak jadi masalah
Sekurang2nya rasa lega
Selepas luah perasaan kat blog ni

Bila baca kembali posting2 lama
Buat aku senyum sendiri
Banyak kenangan mengamit memory
Sampai terbawa bawa, jadi sedih
Pada sesetengah perkara
Semoga menjadi tauladan

Kerna posting2 lama tu juga
Aku bercadang tuk kembali aktif
Tak kiralah
Masih ada ke tidak yang sudi baca

Yalah kan
Sekarang semua org guna twitter,FB, instagram
Dan banyak lagi yang lebih canggih
Tuk update tentang perkembangan diri
Generasi muda ramai yang dh tak rajin membaca
Mostly suka tengok gambar
Bersama caption yang simple je

Bagi aku
Menulis pengalaman di blog
Lebih bermakna
Suatu hari nanti
5 tahun 10 tahun akan datang
Sure seronok tuk dibaca
Tuk dikenang, buat kita senyum

K lah
Nak tido
Nite2








zzzyy





No comments:

Post a Comment

tq, peace :)