Tuesday, March 27, 2018

Cuti yang sibuk

Assalamualaikum semua
Beberapa ari tak update
Walau cuti sejak khamis hingga isnin
Busy nya, fuhh mengalahkan time keja

Khamis, awal pagi breakfast cum lunch
Ava makan roti canai
Aku lak makan nasi berianiiiiiiii 😘😘😘

Pastu project membersih bilik Rukun Tetangga (RT)
Kan sabtu ni ada majlis suai kenal dgn pduduk setempat
Dan tetamu kehormat, YB sebastian Ting dah confirm datang












































Bilik RT ni sekejap je terbiar
Terus banyak taik cicak
Skress hakak tengok
Ambik paip sembur air
Tempek serbuk zip
Pastu berus dengan penyapu
Nehhh.... kulit badan cicak pun boleh terkupas
Pastu lekat carta RT yg tak pernah dibuat
Tahun  ni plan rajin n buat byk benda
Lekat gambar aktiviti2 yang lepas
Nampak happening sikit lah bilik tu
Friday ni goyong royong reramai pula
Lekat mana2 yang perlu
Dan buat some seat setting
Lama juga aku berdua dgn kwn buat
Dalam kul 5.30pm balik
Sebab ada budak nak tengok wayang













































Itu dia
Malu2 kucing bergambar dgn plak Peter Rabbit
Aku tak reti lah nak review2 ni
Tapi biasanya cerita cartoon
Memang comel2 belaka
Anak terhibur aku pun terhibur lah



























Wayang start 6.30pm
Habis after sejam stgh gitu
So sudah semestinya lapar kan
Tekak nak makan western
Jum lepak di Chillax!

Previouslah aku ke sini
Order fantasy chillax ni memang mabeles
Combination of lembu, kambing, ayam, sosej, fish fillet
Sedap sesangat aku rasa
Tapi kali ni aku kecewa
Portion kecik
Rasa kering tak moist
Overcook dan bau asap
Meskipun rega tetap sama RM55!!!

Balik dengan rasa tak puas hati
Cam nak taubat terus dari makan kat sini
Nasib bukan aku yang bayar
If aku, alamat seminggu masih membebel 😅😅😅😅

Bai....









zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)