Sunday, August 12, 2018

Makanan kegemaran




Yeah hujung minggu
Masa tuk  makan2
Banyak masa tuk prepare
Banyak masa tuk makan tas meja
Yang ni throwback semalam

Tekak masih belum elok
Tapi selera makan is picking up
Masa demam aku lost 2kg
Ni cam tgh dlm process tuk naik  5kg!😩😩

Cuma eloknya
Tekak nak makan sayur
So sebab aku ni bukan pemakan sayur sgt
Aku ganti dgn jenis ulam2an
Ulaman aku suka
Sebab aku suka makan dgn sambal belacan

Pastu ada petai goreng belacan
Ada ikan masin
Khas dibeli mak dari Saratok
Ikan masin dari Saratok memang terkenal
This time rasanya terbaik
Kurang masin
Maka bertambah2 lah nasi
Dan bertambahlah lemak 😁😁

Selamat berhujung minggu semua



























zzzyy

7 comments:

  1. peh sedap dah ni, makan dengan nasi putih panas panas~~~~

    ReplyDelete
  2. Sedap aaarhh, btambah2 nasi 😊

    ReplyDelete
  3. ikan goreng masin ya makan ngn nasik kosong pun nyaman. hehe

    ReplyDelete
  4. Kadang-kadang lepas baik demam selera mencanak-canak

    ReplyDelete
  5. sedapnya lauk..ulam-ulam tu pun nampak fresh sangat

    ReplyDelete
  6. ikan masin sambal belacan jeeee da bikin trangkat. petai i tak reti makan hehehe..

    ReplyDelete
  7. Perghhh. Ada petai mmg membuka selera. Mau bertambah mkn ni...

    ReplyDelete

tq, peace :)