Saturday, October 20, 2018

My Saturday will be like.......




THIS

Seawal 4.15am dah bangun
Jemput adik dari rumah dia
Dan hantar ke airport

Sebelum ke rumah dia passby airport
Lepas ambik dia hantar ke airport
Fuh
Nasib baik rumah dia bout 5km je
Dari rumah aku
Dan masa aku turun
Hujan lebat serta angin kencang
Sangat mencabar
Bertawakal je le
Of course!
Takda lah aku nak redah
Jalam raya tu seseorang pagi buta
Bangunkan mak tuk teman 😁😁

Balik rumah
Mak terus berdengkur kembali
Aku duk guling sana sini
Layan tipon pun tak best
Sebab batuk truk
Last2 ambik ubat batuk
Minum penuh sukatan tutup tu
Neeeeyy...
Kul 10am baru bangun!
Ambik kau!

Bangun je terus mandi
Then layan breakfas






☝️☝️ Breakfast bread and coffee je
[Bread yg hitam tu faberet Ava]
1st time minum kopi pak belalang
Not bad juga rasa nya

3 pasang bread
2 pasang tuk aku
1 pasang tuk ava

Pastu mak masak bubur kacang hijau 
Tapi dia and apak balik kampung pula
Ada panggilan dari uncle di kampung
Esok ada meeting 

Then aku tengah fikir ni
Nak hantar ke rumah SIL ke bubur tu
Atau msk ke dlm fridge je
Sebab badan adalah rasa sangat malas tuk driving
Nak layan movie je di rumah




👇 kawan aku seorang ni
Tah apa mimpi
Tengah layan YT tadi
Tetiba sunyi
Sekali tengok
Dah tido

Biasa susah tuk dia tido siang
Mungkin mak dah beri dia ubat batuk juga kot
Tu le yang mamai trus tido
Dah masuk minggu ke 2 dia batuk
On and off




👇 kawan aku yg sekor ni
Takyah cakap lah
Makan tido makan tido je keja
Sampai taik mata pun cam dh bkilo kilo
😃😃😃😃😃



K lah
Mungkin nak layan mata juga ni
Dah layu semacam je 😴😴😴😴
Happy weekend semua
Semoga happy2 bersama keluarga
Assalamualaikum




zzzyy









2 comments:

tq, peace :)