Monday, November 12, 2018

Calendar & Planner



Assalamualaikum
Salam monday semua

Well, about one and a half month to go
Tuk 2018 melabuhkan tirainya
Tak terasa kan masa berlalu
Macam belum lama dah
Kita ucap happy new year 
And
Dah nak new year kembali

So seperti tahun2 lalu
Office akan bagi table calender tuk each staff
Since 2 tahun yang lalu
Ada planner turut diberi

Seriously planner aku yang tahun lepas
Masih baru 
Dan hanya beberapa page dah guna pun
Hahahaaa..
Aku bukan jenis yang guna planner pun
Sebab if tulis tentang keja
Suka refer planner lama 
Especially yang dah tulis semua kat situ
Taknak lah pindah2 ke planner baru
If yang hasil marketing tu pula
Suka simpan dalam desktop 
If nak bentang, print je
Senang keja

Tapi tu lah
Dah tahun ni planner adalah extra comel
Aku plan nak utilized kan
2019 gold planner!
Seriously cantik aaah
1st tengok terus jatuh cinta



Company theme for 2019 is Arches
2018 tema nya tasik
Buat angan2 je tengok tasik2 tu
Sering juga belek2 calender sambil sengih2
Dalam hati tertanya
Bila lah agaknya aku boleh ke sana?
😁😁😁😁




Table calendar memang tak pernah lebih dari 2
Satu guna di office
Satu di rumah
So tiap tahun yang tanya
Ada extra calender tak?
Memang takda nya


👇👇 Golden planner
Apalah agaknya aku nak tulis kat situ
Nanti fikir2kan lagi
Yang pasti aku excited nak guna 😊😊








zzzyy

4 comments:

  1. bagusnya office bagi calendar dengan planner..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu bagi calender je, 2 thn kbelakangan ni baru bagi planner

      Delete
  2. waaaa mmg cun... sya jarang guna pun klu dpt planner nih... kadang awal2 je pastu kelaut... kosong je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama lah sis, saya pun jrg, mula2 je bsmgt 😊

      Delete

tq, peace :)