Sunday, November 11, 2018

Kdrama_ Korean Odyssey



Tengah stuck dengan drama ni
Mulanya ingat tak best
Tapi after 3 episode
Berjaya drag aku plan tuk tengok sampai habis

Sebab lelama hero dia makin comel
Tho fesyen rambut dia 
Agak menganggu pandangan aku
Digunting tajam tengah2 dahi
Tapi bila fikir balik
Of cos harus camtu
Sebab dia kan asalnya monyet
Hahahaaa 🤣🤣🤣






Cerita fantasy sebenarnya
Diorang yang boleh magic2 gitu
Asalnya semua binatang dari dunia lain
Tapi memasing menjalani hukuman di dunia manusia
Dan menjalani kehidupan sebagai manusia




Mula aku lihat cam
Heroin too sweet for the hero
Lelama bila hero sering senyum
Cair aku!
Hahahhaaa...
Lee Seung Gi got his own charm

Tuk review aku tak reti
Tapi bagi peminat kdrama
Dan yang belum tengok cerita ni
Memang recommended lah
Tho aku belum tengok habis

Lain dari yang lain sebab
Takda kes perempuan berebut lelaki
Takda kes nak menjatuhkan biz sesama sendiri
Ada watak maknyah 
Tapi selamba je, takda gedik or try to hard

Tho diorang ada agenda memasing
Tapi masih boleh bekerjasama
Jom tengok!



zzzyy

*** all pic credit to Google



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)