Thursday, November 15, 2018

Makan bak kenduri



Throwback last friday
Sebab cuti kan
Aku lunch dengan mak and apak
Makan nasi campur je
Tapi fuhh
Happening

Ambil 2 jenis sambal
Sambal petai
Dan sambal belacan campur ikan
Memang terbaik lah

Pelbagai ulaman diambik
Aku n mak memang hantu berulam
Semua jenis daun ulam boleh masuk mulut je






Pastu 
Aku ambik nasi campur
Pun super banyak
Dah semua rasa nak makan
Macam mana lah yea?

Perut masak merah
Daging masak kicap
Terung masak asam
Bedal+hati kicap
Telur padi
Mabeles!!
Telan liur bila imijin rasanya
Sedap!



Kedai nya bernama Nurzanah Restoran
Self service
Ambik berapa banyak nak
Janji abis dan tak membazir

Aku suka makan kat sini
Sebab masakan sedap

Antara favourite
Ulam-ulaman
Ikan pari asam pedas
Japanese tauhu masak berair
Perut masak merah
Ayam percik
Daging masak hitam/kicap/rendang
Ayam kurma/kari/kicap
Telur masin, telur padi
Sotong keping masak kari
Dan macam2 lagi
Mostly aku suka


zzzyy


1 comment:

tq, peace :)