Sunday, December 23, 2018

Simple family dinner


Assalamualaikum
Alahai blog agak berhabuk
Last week memang ke laut lah mood update
Ada story tapi takda idea nak menulis

Masih sibuk dengan minor renovation rumah
Plus major house cleaning
Since last week tak habis kemas lagi
Especially kat dinning room
Ada tile yang perlu ditanggalkan
Pastu ada tile pula perlu ditampal
Berdebu semua
Hari ni hopely mengecat selesai

Ni kisah khamis lepas
Bawa mini family makan2
Kat kedai baru tak jauh dari rumah
Sebenar kedai lama
Just branch baru




Timi si nephew
Bersama Ava
Budak 6 tahun ni
Memang selalu kena cium pipi aku n ava
Seronok sakat dia
Past dicium
Nanti ada lah dia berhabis lap muka
Hahahaaaaa
Petang ni nak pergi shopping
Perkakas sekolah dia belum berbeli
Get ready tuk main tangkap!
He's is hyperaktif


Oh yeah nak story tentang the food
Kat branch baru Restoran Awang Mahyan ni
Mengecewakan
Aku order nasi goreng pataya
Aduhaiii
Telurnya hangus!
Nasi nya pula kurang perisa
Nak kata pelanggan ramai
Tak juga

 


Yang ni all time faberet
Sayap ayam dan bontot ayam panggang
Sedap!
Yang panggang2 ni
Memang jarang mengecewakan aku
Sebab aku adalah peminat setia sayap panggang
Errkkk kenapa aku nak makan ni?.
Oh oh 😲😲




No comments:

Post a Comment

tq, peace :)