Thursday, January 31, 2019

Kisah Hari ini


Sejak selasa
Bazaar CNY dah mula buka
Sepanjang jalan menuju ke office
So since jalan tu tutup
Advantage juga
Sebab tak ramai orang datang office
1. Jalan jammed
2. Susah cari parking
Ada lah masa tuk bersukaria sikit
Tapi tuk yang kat ground floor lah
Dept aku, on je
Ada org ke takda org ke
Tetap busy sendiri
Dua hari ni dah start packing file
Tuk bawa office baru

Ok berbalik cerita hari ni
Ni sebab pagi dak ava turun dengan aku
Kelas start 9am hingga 5pm
So aku takyah ambik dia masa lunch break
Ada masa tuk jejalan cari makan

So hasil tangkapan

Meehoon goreng putih
Mee tikus goreng kicap
Which both takda rasa
Tak bergaram
Tak ber aji
Aku try hard nak abiskan
Tetap tak berjaya

Sate ayam dan buntut ayam biasa je
Takda yang buat aku nak beli lagi




Kropok leko dua versi 
Lebih suka yang bulat2 tu
Sedap dimakan dgn sosnya



Kuih keria ni sedap!
Esok boleh beli lagi
Especially bila masih panas



Ni aku pergi dalam kul 11.30am
Belum banyak lagi gerai yang buka
Weekend nak pergi lagi
Aku target kedai bunga

Dengar yang chinese food
Mostly mahal
Ada juga yang escotic
Ulat goreng
Burger buaya
Eehhh..... scary aku imagine


zzzyy

3 comments:

  1. Haha malam mlm cmni mengundang betul tgk gmbar makanan. itupun, dh terliur hehe.

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2019/01/book-review-kacau-by-ariff-adly.html

    ReplyDelete
  2. saya tak pernah try makan meehoon putih dengan mee tikus goreng kicap tu. sedap ke?

    ReplyDelete
  3. CT masih cuti dari makan sate.. so tabahlaaa tengok gambar
    sikit gi. sikit gi boleh makan =D

    ReplyDelete

tq, peace :)