Sunday, February 10, 2019

Activiti weekend



assalamualaikum
berdebu lak blog
makin hari mood update makin ke laut
sebab perasaaan sering tak menentu
rasa nak update blog
then malas
terlayan youtube
terlayan netflix
last2 terlayan mata zzzz 
hahahaaaaa

ni aku bersiaran dari desktop
fuyiooooo dah lebih sepuluh tahun
desktop kat rumah aku abandon
nii adik repair
after beli some isi perut dia
upgrade itu ini sikit
to menjadi lah dia
and semalam official duduk kat tempat lama dia
di rumah aku
yeyeyeeee!!!

tak perlu nak guna tab
(tu pun if tak berebut dengan dak ava lah)

orite meh cerita lompat2
aktiviti since friday


yang ni ava kat anak si toncey keletihan
after wat tarian dari rumah ke rumah
tak sempat nak masuk rumah
terus rebah di tengah jalan
hahahaaa







aha!!!
orang Miri tengah kecoh tentang
kedatangan bubuk
bubuk ialah anak udang halus
yang digunakan tuk buat belacan
aku pun baru je sampai rumah
tadi pas hantar adik ke airport
terus misi mencari bubuk
and membeli 7kg dengan harga RM7/kg





ni pula last friday
asal plan nak pergi open house kawan lama
then adik call 
ajak hantar anak2 pergi swimming
so cancel visiting ke rumah kawan
visiting ke Beach Republic 
yang dekat rumah je 

aku berenang???
tak lah
sian budak2 tu nak swimming
kang keluar semua air
bila hyppo masuk :))



dan kat club house
yang ada makanan semua
of course lah harus makan2
betul dak?? :)
eeeyalllah 

kuehtiaw goreng
meehoon singapore goreng
tu a must if pergi sini
sedap
but without cabbage
aku benci if orang goreng mee guna cabbage
especially if part yang tengah2 tu
tengah siok2 makan mee lembut
tetiba tergigit sayur keras
heeeww i is kenot
boleh bantutkan selera




hoollaaaa!!
yang ni menu baru diorang
daging ayam dilapis chicken ham 
dengan sos blackpepper
yummy!!!!
portion juga banyak
worth dengan rega RM28.00





zzzyy




5 comments:

tq, peace :)