Thursday, February 28, 2019

Bee Venom skin care



This few days
Selalu plan nak update
Tapi bila masuk site guna chrome
Asyik not responding
Akhirnya boring tunggu
Niat tinggal niat

Ni tadi pun masih guna chrome
Uninstall and install
Masih juga sama

Download firefox
Tapi cam tak best juga
Uninstall
Try UC browser
So far so good
Smooth je
Tapi aku tak reti sangat pakai
Lagipun ada conflict
Sebab masa upload pic
Aku guna chrome kat pon
Bila tulis entry guna UC
Ada lari2 sikit pic nya

Nah, guna chrome kembali
Arini cam ok sikit
Tak lama dia loading
So here i am

Nak pick up
Quite a few entries yang dah dalam draft
Terbengkalai kerna chrome yang sot2


Ni nak share sikit product
Yang aku guna since nov 2018
Aku bukan penjual dia ek
Aku penguna je
So far
Ni product terbaik yang aku pernah guna
Asalnya nak hilangkan jeragat
Aunty cleaner yang introduce
Dia dah tua tapi mulus je kulit muka



Bee Venom
Set ni termasuk serum, cream, foundation cum sunblock 
Dan pencuci
So far dah pakai 2 set mini
Tak pasti ada ke tak yang besar
Sebab semua yang aku tengok
Yang kecil ni je

Serum dia sangat pekat
Cream elok tuk hilangkan jeragat
Yang foundation cum sunblock tu
Sangat2 jimat
Calit sikit je dah cukup tuk seluruh muka
Begitu juga pencuci dia

After guna first set
Mak cakap elok je kulit
Jeragat makin hilang
Colleagues pun kata muka lebih berseri
And semalam orang kat gerai sebelah comment
Muka nampak putih bersih
Ehhh rasa nak juget2 goyang 2 jari 😁😁

Sebenarnya ada satu ketika tu
Kulit muka aku merah2 mengelupas
Especially kat T zone
Teruk tau
Dah macam scalp kat kepala lak
A few product juga aku try
Takda yang berkesan
At last just let it be
Malam2 ambik aloe vera
Sapu dan biar semalaman kat muka
Then dia hilang
Benda ni biasa on and off kat muka aku
Hingga lah aunty cleaner tu introduce ni

Mula beli cream je
Tuk buang jeragat
Rm25 satu, kecik je isinya
Past abis tgk result ok
Aku nak repeat beli
Then dia kata why not beli 1 set
Rm60 je pun









Itu dia 4 botol 
Yang buat aku sangat berpuas hati
Dengan resultnya
Cuma perlu beli toner je
Toner aku beli yang aloe vera base
Sebab tuk nite cream
Aku guna aloe vera 

And great news juga
Kat lazada ada org jual with discount price
Rm26 je aritu
So aku beli 3 set sekali!


zzzyy




















4 comments:

  1. Replies
    1. Tu yg murah sikit dr skincaree biass sb botol comel2😁

      Delete
  2. sik pernah juak kamek dengar skin care tok..bagus owh hasilnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamek pun baru tau ms guna nov lalu, since murah no harm try, then rasa bkesan terus smgt makey 😁

      Delete

tq, peace :)