Thursday, February 14, 2019

Kejadian Hari Ini


assalamualaikum
takda yang istemewa berlaku pun
just everywhere dengar org cakap tentang valentine day
wasap, messenger pun dpt agak banyak juga wish
anyway, orang dh more open now
mengingati bukan sekadar kekasih hati, boifren, girlfren
kawan2 pun diorang wish

for me biasa je
nothing special about valentine day pun
just suka lah tengok kat media2
orang bagi hadiah
buat kejutan tuk orang2 tersayang
yang pasti harga bunga hari ni
memang mahal lah

kat office seawal 8am
ada pertunjukan lion dance
cumel2 lion nya
merah kuning
yang merah act so cute
main kelip2 mata






ni yang diorang duk buat masa duduk tu
ada lah makna tu bagi orang cina
aku lupa tanya tadi
tapi yang pasti memang something ong



masa lunch pula
aku and bff makan mee express
hahahaaaa
legend gitu
valentine lunch dengan instant noodle

eh tu baru first round


2nd round makan nasi
dengan ayam masak halia + kacang ma
yummeh!!!



yang ni aku hadiahkan sendiri masa valentine last year
dah besar bunga atas meja ni ek
dah bercabang 2
adalah nya ada 6 pokok
2 aku bagi bff
2 aku tinggal kat rumah suruh mak jaga
2 aku jaga sendiri
yang lelain semua dah mati
tinggal yang aku jaga ni je
kebanggaan sendiri
sebab masih bertahan jaga sampai bercabang 2




aktiviti malam ni 
esok aku update



zzzyy


4 comments:

  1. Sedap nampak instant noodle. Hihi

    ReplyDelete
  2. lom lagi tgk lion dance this year.
    aida prefer tarian naga tau. panjang...!
    dulu kala, masa kekecik, selalu tgk sebab rumah mak berjiran dgn chinese.
    as for valentines day, aida x pernah sambut pun.
    sebab asben sejenis yg tak sambut hape pun :) ha ha ha ha ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byk dh lion dance thn ni, dok tong2 toncey surrounding, tdur mlm pun tngiang2 😆😆
      Takpa tak sambut apa pun asal dia sentiasa syg 😉😉

      Delete

tq, peace :)