Tuesday, March 19, 2019

Instagram Problem



Dua minggu ni
Aku seperti patah sayap di IG
Tak boleh nak like post
Tak boleh nak tulis/reply
Asyik2 keluar message ni

Taktau kenapa
Dah report and tulis ke team IG
But still nothing happen



Nasib baik masih boleh post pic
Tapi tu saja
Tak boleh tulis any capture

Nak kata aku buat menda tak baik kat IG
Tapi takda lak
Aku bukan aktif sangat pun
Cukup sekadar share pic
Tulis sedikit capture
Pastu like pic
Kwn2 yg aku follow
Like kat page stranger jarang sekali
Kecuali page IG masakan dan buat kek
Ada lah aku like 
Sebab page tu yang aku suka tengok kat IG

So buat kekawan yang like pic aku
Or ada komen kat pic aku
Sorry yea 
Bukan takmau reply
Tapi tak dapat
Asal try je mesti keluar message tu

Begitu juga dengan afew GA
Aku tak dapat nak join
If syarat harus follow IG
Aku tak dapat follow 

Ingatkan tak lama
Tapi ni dah 2 minggu
Masih juga tak recover
Aku buntu
Ada yang pernah alami tak?


zzzyy


6 comments:

  1. Belum gik kamek check IG kamek. Tapi rami madah ada problem socmed dua minggu tok. Arap² sikdalah lamak gilaknya bermasalah o... Tedah yang berbisnes ya olehnya.

    ReplyDelete
  2. mcm2 jak. blm gik cek ig. hehe

    ReplyDelete
  3. eh kenapa ada masalah mcm tu yea..ishh moga sepat la eloknya

    ReplyDelete
  4. minggu lps mmg ig, wassap ada problem kejap... dlm 2 hari tuh lps tu dh ok...

    ReplyDelete
  5. Fiza

    Yalah tek, mun sik socmed prob, line tipon juak berolah. Nok berbiz yea mmg kasih lah. Merinsa kena prob keda tok

    Ejulz
    Ada masa sot2 juak socmed tok

    Anak denesor
    Tu lah yg geram, tak boleh like or komen kat if, nsb msh dapat upload

    Norhidana

    Tu lah, tambah lately line telco pun bermasalah, asyik hilang dari radar je.

    ReplyDelete
  6. kawan kamek ada juak kenak kedak tok ri ya...pasal link juak..

    ReplyDelete

tq, peace :)