Monday, June 17, 2019

Tengok wayang_The secret life of pets 2


Aku sebolehnya
Hujung minggu memang waktu tuk keluarga saja
Taknak lah kerja2
Cukuplah dah 5 hari seminggu
Dari pagi ke petang duk office
Balik pun dah kemalaman
Letih dan nak tidur
Takda sangat masa bersama keluarga

Tapi sabtu lepas
Office ada buat roadshow
Dan packing barang2
Aku turun lah sekejap
Introduce adik2 kat products2 bank
Of course handle by sale staff

 Biasa aku memang pasif part roadshow
Sangat jarang join
Tapi ni last roadshow
Tuk branch China Street
Pasni dah takda dah branch CST ni
Berkubur selama2nya

Branch baru nanti akan menjadi Miri Branch
Sempena branch yang bergabung dgn kita nanti
Meskipun branch CST berkali2 lebih besar
Tapi kita bukan ori Public Bank
Used to be Hock Hua Bank
Of course management pilih ori branch kan

So sad
26 tahun aku bekerja kat China Street branch
Nanti 23 july akan terkubur selamanya 😭😭😭

Oh yea berbalik kepada hal family
Kan aku kerja hingga 2pm
Dak ava ajak tengok wayang
So temankan lah

Tengok cerita kartun
The secret life of pets 2



Ava bersama poster main character kartun tu
Comel2





Sayang poster kat tempat yang paling gelap
Agak suram
Tambah camera sony ni dah kurang canggih
Makin lah suram


Seriously
Sebabkan kerja angkat mengangkat files sebelumnya
Aku sempat tidur 😆😆😆
Yalah duduk selesa
Berselimutkan selendang
Berkali2 ava cuit aku
Hahahaaaaa....



zzzyy


7 comments:

  1. sygnya 26 tahun lps tu takde dh... mesti banyak kenangan kan

    suka lah tgk spek mata pink ava tuh, cute sangat
    emaknya teman je, sbb dia tido yek, hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yg sedih. Nsb perkhidmatan dgn co. lama dicampur kira. Lepas ni semua jadi sejarah. Yea, mami tidur keletihan, end2 part baru layan, tu pun sebab dak ava ajak cakap

      Delete
  2. Tq join bloglist cik zzzyy..jap lagi sy update blog nih di blog saya 😀

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Ok ok lah sis. Jln crita biasa je, cam yg 1st dulu lagi best.

      Delete
  4. ha ha ha ha...
    frankly speaking, aida kalau citer kartun, di panggung, memang akan tido.
    anak-anak memang tau sgt dah.
    sejenis yg tak minat tgk kartun, then kena dok kat kerusi panggung wayang tu lebih dari sejam melayan kartun....
    tido jer la jawapannya :) ha ha ah ha...

    ReplyDelete

tq, peace :)