Monday, October 21, 2019

Tiba-Tiba__Fall in Love with Do Kyung Soo



assalamualaikum

camna hari ni?
monday blues ke?
aku....
malas sesangat rasa
especially masa bangun
bila dah warming up kat office
baru ok
sebab lately agak busy
takda sempat nya nak ber blues2 lah
yang penting cepat habis :)


aktiviti terkini lak
takda apa sangat
kecuali giat lah juga tengok drama korea
hari tu dah habis cerita Hotel De Luna
aku berhenti sekejap
hadam cerita tu dulu
memang camtu style aku




usually akan ambik masa 
at least few days tuk start new drama
risau nanti bercampur aduk dalam mind
then aku duk sibuk comparing each drama
kesudahannya
tak concentrate dengan cerita baru

so after Hotel De Luna
aku have a break dari drama korea
aku layan netflix cerita Raising Dion



season 1 ada 9 episode
habis over the weekend

dan abis tu baru aku start layan another korea drama
100 days my prince
aku ni agak outdated 
suka layan cerita dah agak lama
selain tunggu review orang
aku juga jenis susah nak pilih
terlalu banyak pilihan sebenar
sampai taktau nak pilih mana satu
aku taknak tengok cerita fully cinta
boring
nak yang ada magic2
ada action sikit



tengok heronya, Do Kyung Soo
atau famously known as DO exo
1st time tengok dia berlaku
terus jatuh cinta
tapi seriously
aku pun tak minat dia sebab exo
sebab aku pun baru2 je pun tau tentang exo






aku suka D.O sebab clip ni
suka tengok dia blur2 kat sini
hahahaaaaa






ok nak sambung tengok
jom!!!!



zzzyy








8 comments:

  1. rajin ya akak tengok drama korea. Saya rasanya dah lama tak tengok. Rasanya kali terakhir Goblin kut. hehe. sekarang ni macam tak ada masa nak tonton drama ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenar lama lah tak layan ni Ril, gara2 suka goblin tu yang cari lah cerita yg sesama dgn goblin [goblin baru layan thn ni]
      Direkomen Hotel De Luna, Goblin tetap best.

      Delete
  2. rajin bebeno melayan drama korea, kita ni kalau layan drama korea pun mana yang ada kuar kat tv je ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaa... sebenar jarang juga layan tapi if dah layan dan terseronok lak, tu lah penyebab kes terus layan :)

      Delete
  3. hii singgah sini :)

    https://mylittlestoryi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ooo kamek boleh gik serentak tengok cerita korea tok..nanggar kat netflix, mun boring cita tok, pause lok...sambung cita sigek gik...hahaha kadang2 sampei salah scene bercampur aduk jadi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaaa ya kamek pas nanga sigek, perlu rehat sekejap. mun sik alu saru kelak :)

      Delete

tq, peace :)