Sunday, December 15, 2019

Annual Dinner 2019




assalamualaikum kekawan

camna hari minggu korang?
aku cam biasa
bangun kul 8.30 hari
terus ke dapur
projek membuat kimchi!
nanti aku buat entry khas

hari ni nak melapor
kejadian malam sabtu
annual dinner office
bertempat di Terrace Cafe
Imperial Mall Hotel, Miri






tak sah if tak bergambar
dengan geng2 terdekat dulu
tema tahun ni sport
grup aku plan guna YNWA
ehaaa!!!








buffet dinner memang seronok lah
tak yah nak tunggu org hidang lelama
nak lagi tambah sendiri

my plate




close up sikit





dan menu2 nya:-


salmon denga mulut terngangga






boneless chicken with sate sauce




butter prawn




lamb with potato wedges




brocolli n mushroom




rendang daging




fried meehoon



fried rice



ada juga BBQ corner
dengan chicken wing, sausage dan clam

my favourite
👇
👇
👇
👇









gambar geng2 havoc






yang sandang bag, manageress
baju long sleeve merah goal keeper
baju hitam tu centre
baju putih, tukang bawa air
lelain player
YNWA





yang duduk tetengah tu
1st runner up dalam
sarawak open golf tournament






best dress man & women
yang lelaki tu juara pertandingan karaoke juga
dan aku antara dancer nya 😃😄😄



keseluruhannya ok lah
ada games
ada lucky draw
aku dpt miniso shopping bag

yang pasti grup kita paling sporting
untuk karaoke
yang centre kita juara
goal keeper kita 2nd
and 3rd another kolik
which happening juga
sebab kita yang dok sibuk nyanyi sama
lagu suci dalam debu weh
mana tahan dengar je tak nyanyi 🤣🤣

keseluruhan nya i enjoy myself 
dan dikelilingi great friend
make life better to live on


zzzyy







5 comments:

tq, peace :)