Monday, May 25, 2020

English Class


pic credit to google





13 comments:

  1. pronouce it well. =) saya pun selalu sebut yang kiri tu dari sekolah dulu macam tu adehhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah kita, even skrg pun masih pronounce yg kiri, sesekali bila ingat je sebut yg kanan 😁

      Delete
  2. dapat belajar perkara baru hari ni

    ReplyDelete
  3. Saya dah tua2 masuk kelas bahasa Inggeis, baru tahu sebutannya begitu bila ditegur guru kami heheeee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeheee.. ni saya pun baru tau, selalu sebut salah, tapi takpa lah kan, tiap negara punya cara sebutan tersendiri.

      Delete
  4. otomatik terus tersebut ...nak test diri sendiri sebut wednesday...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waktu ingat sebut yg betul, dah terbiasa sebut yg salah tu 😂

      Delete

tq, peace :)