Saturday, June 27, 2020

Menu Eat Clean Minggu Ini


assalamualaikum
tenggelam timbul tenggelam timbul je aku ni

start minggu ni aku update sekali seminggu je 
tentang menu eat clean aku
alhamdulilah masih bertahan
kekadang cheat juga
good news is
another kg dah sepak jejauh
buang ke laut
shuuuu shuuu shuuu
jangan kembali lagi

if ada yang tanya
apa yang aku ambik
supplement herbalife je
ni tuk breakfast saja
shake, teh & aloevera
selebihnya
aku control makan 




yang ni menu lunch seminggu

isnin
nasi, timun telur rebus



selasa
ayam, timun, tomato, nasi



rabu
nasi, ayam grill, kcg pjg & carrot




khamis
nasi, tomato, telur rebus





jumaat
cheat day!!!
nasi, ayam + ikan grill
sambal lelapan 
dan sayur2an





dinner tuk rabu


dinner tuk khamis


cheat dengan mangga + sambal belacan



jumaat [takda gambar]
ikan grill & bayam rebus


untuk part air
saya minum 3-4 liter a day
weekend memang cheat day
hahaaaa... 
time tuk lepas geram
makan yg fancy sikit


zzzyy







-

5 comments:

  1. Walaupun eat clean, tapi boleh naikkan selera jugak ni yumss

    ReplyDelete
  2. mok tiru lah kedak ya...weekend cheat day..hahaha

    ReplyDelete
  3. Nampak sedap pula bila tengok menu macam nie.. simple je tapi clean..

    ReplyDelete

tq, peace :)