Wednesday, April 14, 2021

Breakfast at Nancy Beef Noodle

 

kisah last week juga
masa aku cuti 
sebab dak ava baru start sekolah kembali

hari kedua aku cuti, rabu
pas hantar dak ava
aku balik rumah
relax2 sekejap
kul 8.30am baru turun breakfast
bawa mak dan apak
kita pii Nancy Beef Noodle

aku pekena laksa
pewwwww!! yummy!!'
tambah lagi dgn sambal pedas dia
berpeluh2 makan
rasa dia semua ngam
portion pun besar
sedap!! 
masa naip ni terus rasa teringin





mak pula order mee kering,  daging + tendon + perut
yang ni rasanya yang aku masak lagi sedap
banyakkan togey
tapi boleh lah
 buat lepas geram kan




apak lak makan mee dengan sup seafood
macam2 juga dalam tu
ikan, udang sotong
clam, remis, fishball
tauhu, kulat
dia tak dapat abiskan
aku and mak jadi ikan sapu
ngeh ngeh ngeh





saja tak order menu yang sama
share2 boleh lah makan 3 jenis sekali
lagipun harga kat sini agak berapi je

laksa special for RM12
mee daging for RM18
mee seafood for RM20

bertiga ok lah masih boleh
if reramai cam tak berbaloi lak makan mee saja
 bila bayar cecah ratus ringgit





10 comments:

  1. boleh tahan rege dia wei, patutla penuh isi seafood dalam menu tu udah rege pun rm20...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm2 seafood dia campur, ada mussel juga, kira2 no wonder mahal cuma tu lah, dia taruh satu satu, tak puas makan. hehehee

      Delete
  2. Agak mahal mee tu. Bolehlah sekali-sekala kan,Kak Shirven.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah agak mahal for breakfast, sesekali je tu jannah. mana dapat selalu kan 😍

      Delete
  3. mee seafood tu ada kuah sambal kicap x? hehehe..
    ini makan time selsema sedap ni... panas2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada ako, mcm2 sambal dia ada, kita pilih je mana yg nak, saya makan sambal cencaluk dan sambal hijau

      Delete
  4. Menyelerakan..πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

    ReplyDelete
  5. Sedapnya jamu selera dengan hidangan berkuah. Tambah pedas lagilah mengancam!

    ReplyDelete

tq, peace :)