Sunday, April 11, 2021

Makan Sushi lagi


didahului dengan gambar brunch hari ni
 
mee jawa special
menu yang sangat di rekomen
if korang ada melawat Miri




minggu ni aku minggu makan2
aura seleranya semacam je
[pernah ke aura makan aku pudar??]
hahahaaaa
minggu ni korum tuk makan2 ramai

niii teman setia makan2
minggu ni saja 2 hari berturut2 makan sushi
mula berempat
hari ke 2 berdua saja
alasan celebrate birthday aku in advance
sebab nanti birthday masa bulan puasa
so 2 sessi  buat minggu ni



of course ke favourite place
si Zanmai









first session on my boss
dia memang selalu belanja aku n bff
during our birthday






ni semua menu hari ke 2
menu hari pertama lagi meriah
sebab 4 org pergi
tapi a malas nak snap
ulang2 menu yang sama
sebab memang sedap
heheee





zzzyy

3 comments:

  1. sedapnya! lama takmakan sushi 😋😋

    ReplyDelete
  2. omgg !! u make me craving for sushi

    ReplyDelete
  3. Dulu masa lepas tamat pengajian, pernah kerja di kedai sushi. Walau bagaimanapun, saya tak makan sushi.. 😆

    ReplyDelete

tq, peace :)