Saturday, July 3, 2021

Kesan Merendam Kaki dengan Garam Dan Lada Hitam

 

assalamualaikum


aku pernah kata nak update tentang kesan detox
2kg garam 100 lada hitam
tapi sampai ke sudah aku tak update
ampun!!! terlupa pula

cerita permulaan boleh refer ke sini

ok sekarang aku dah berhenti amalkan
cukup lah selama 40 hari berturut2 dulu
nanti buat lagi




40 hari aku rendam kaki dalam garam + lada hitam ni
3 kali aku tukar ramuan tu
biasa nya bila dibuang
garam warna tanah dan air pekat seolah lumpur

apa yang aku rasa?

aku tak rasa letih lesu bila balik kerja
masih mampu uruskan benda2 lain
badan terasa ringan 
(meskipun hakikat makin berat 🤣🤣)

yang paling penting 
sekarang boleh guna perfume
dari pagi ke petang
dulu ada masanya
awal pagi wangi2
dah kul 10am terus switch 
cam rumah urut
memacam bau minyak angin
ni dah lama tak guna
alhamdulilah
dan satu lagi perasaan
dulu kat dagu banyak jerawat
pastu totally stop meskipun 
kerja masih 8 jam guna mask

mungkin masa terdekat ni
nak amalkan lagi
cam dah almost 2 bulan stop


zzzyy

5 comments:

  1. Kalau ilmu perubatan makhluk halus juga gunakan ramuan ini.

    ReplyDelete
  2. seingat saya, garam dah lada hitam ditekan pada ibu jari kaki untuk rawat orang yang kerasukan. semoga semuanya baik baik aja yaa

    ReplyDelete
  3. tah lah sis Yan, saya guna petua ni ada org ajar kat FB tuk buang toksik dlm badan, baru tau juga ttg digunakan tuk kerasukan. nazubillah jauhi lah

    ReplyDelete
  4. wah. aida kena baca part 1 ni.
    badan ni pun rasanya toksin da byk ni.
    da lebih sebulan asyik dok rumah :(

    ReplyDelete

tq, peace :)