Monday, September 27, 2021

Kucing ku Nak Berlaki!

 


jumaat lepas dak ava hantar video
dak bulus si kiko duk angkat2 buntut dia
sambil miawing 
dia tanya kenapa camtu?
jejangan sakit kan mami?

aku jawab kat dia 
kiko on heat!!!
dia kata kenapa tu mami??
dia demam panas ke?
alahaii anak

kiko nak berlaki!!!!!!
tuk duk angkat2 buntut mengurat jantan
tapi kiko masih kitten mami!!
panic lak dak tu
if our age of course still baby
but in cat life
kiko is teenager
dia dah 7 bulan!






 sebenar dia nak ngurat bingo
tapi bingo tu marah2 suka
kiko nak cium dia
terus kena tampar


 bingo & miko hairan je
tengok kiko duk angkat2 buntut depan depa dua

ngurat hitam
nak manja2 dengan hitam
itam mana ada perasaan
dia kan dah hilang fishball

paling2 pun hitam jilat kepala dia sampai basah
takda nak romantic2
kekadang gurau pun kasar semacam je itam tu
perut kiko dia pijak2
abis kepala telinga dia gigit





sebenar aku pun taknak suruh kiko tu kawin dulu
macam baru sekejap je dia tu kitten
sekarang dah nak berlaki lak dah
ehhh kang pregnen pastu beranak
aku gerenti memang tak reti jaga anak tu
eehh buat aku susah je

errkk boleh ke aku camtu??


ni aku siap belikan calming spray
tuk menenangkan rasa dia
dan catnip
tu dia lepaskan gian
harap tak lama lah musim heat dia ni on
kesian tgk dia terngiaw2




aku masih tak bersedia tuk menimang cucu bulus
tak koser nak menjaganya



zzzyy

4 comments:

  1. Replies
    1. baru 7 bulan tu yg tak rela dia kawin. blm reti jaga anak, kang nanti bibik ni yg busybody uruskan

      Delete
  2. oohhh ada calming spray bagai ye..baru ammi tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekejap je berkesan, pastu dia datang gatal lagi. alahaniii

      Delete

tq, peace :)