Tuesday, January 23, 2024

Oh My Kertam


korang dah isi PADU tak?
aku baru buat ahad lepas
tapi tak lepas
sangkut kat bahagian pekerjaan
aku cuba betulkan
tapi berulang2 lak info yg dimasuk
taktau mana salah or kurangnya
berkali2 aku baca dan cari
tetap tak jumpa
at last give up!!!
lantaklah!
nanti2 lah update
asalkan dah register

dalam aku duk sana sini 
ambik ic tuk digambar depan belakang
kat dalam bilik kan kurang cahaya
guna lampu ada silau
kalau tak silau ada bayang lak

budak hitam ni lak nak menempek je
sekali dapat idea




letak kat atas dia
terus senang keja!
sebab background hitam elok je
tangkap gambar if pun 
sekali snap terus perfect!

hahahaa!!!!
padan muka
tu lah sapa suruh sibuk
aku turun dari katil dia ikut
berbelit kat kaki
pastu aku duduk atas katil
dia pun ikut

suruh buat keja 
jangan bergerak!
elok je dia faham
hahahaa
kertam! kertam!




 

2 comments:

  1. emmm..lum reg jugak PADU ni. kena check it out ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. register sis. mana tau boleh dpt memana bantuan kerajaan

      Delete

tq, peace :)