Wednesday, June 12, 2024

MY RM15 Lunch

Assalamualaikum


Bersiaran sambil lunch
Cam biasa lah
If dpt update blog ms makan
Mmg sah mkn sorg2 lah tu
Hahaa
Kwn2 semua ada hal arini


Hari ni lunch aku rm15
Agak banyak lauk diambil


Nah... 
Ni plate lunch arini
Seorg makcik tu dh asyik jeling2 je
Mesti dia fikir kan
Oii mkn lah dulu
Jgn dok main phone!! 
Cam aku juga
Sering kata camtu 😆😆😆😂😂


Ayam pansuh kot
Sebab bcampur dgn daun ubu
Lupa tanya tadi




Ikan tongkol masak sambal
Setengah dari sehiris
Atas ni ada isi
Sebelah nun tak adoo




Daun ubi tumis ditutuk hancur
Faberet spjg masa



Fish fillet butter
Antara faberet aku juga
Hari2 pun boleh mkn ni



Nah meh show lagi my plate
Alhamdulilah 









11 comments:

  1. wahhh meriah lauk lunch.. happy lunch!
    makan kenyang2 tau.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriah ahh, kaut itu ini, tau2 penuh pinggan... bahaya ambik time lapar. hahaa

      Delete
  2. meriahhh..nieyl pun klu makan suka amek lauk keliling mcnie hehehe

    ReplyDelete
  3. Sedap!
    Berbaloi RM15 pun, ada macam² lauk dlm tu; ayam, ikan dll...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. saya jenis yg suka makan lauk byk nasi sikit tapi kat sini cam semua byk kan. hahaaa

      Delete
  5. kira murah la kak rm15 banyak lauk gini,....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah dana. tu lah tiap2 hari makan kat sini lagipun ni saja yg murah, yg satu lagi restaurant tu mahal kemain

      Delete
  6. Rm15 tapi banyak juga lauk, tak apalah. Saya pun selalu buat budget makan kalo ke Malaysia. Biasanya utk siang saya buat rm20 per orang. Tapi kalo malam lebihkan dikit jadi RM35 per orang. Kalo bisa dibawah itu bagus, tapi jangan exceed 😄

    ReplyDelete

tq, peace :)