Wednesday, July 3, 2024

Lunch RM14

 Assalamualaikum korang

Dah lunch ke tu?



Hari ni seperti biasa
Aku akan update lunch
Kalau lunch sendirian

Hari ni rega RM14
Still reasonable 

Tudia
Sepinggan penuh!! 




Paru goreng berempah
Yg ni aku tak boleh reject
Especially diorg goreng
Bersama dengan kelapa



Daging masak hitam
Meskipun aku masak lagi sedap
(msk bakul angkat sendiri) 
Bagi lah canz hakak siok sendiri k
🤣🤣🤣🤣🤣
Part daging aku mmg suka
So harus masuk pinggan





Peria tumis telur
Sedap! 
If aku masak kt rumah pun
Memang combination ni juga




Cili sayur tumis ikan bilis
If kat rumah
 campur bawang bombay
Campur belacan
Fuhh!! Mabeles!! 
Arini
Cili agak Pedas




Kehijauan didalam pinggan
Sedap mata memandang




Tambah lagi dengan
Hitam yg menawan!! 






Yihh!!!
Bismillah
Jemput makan



2 comments:

tq, peace :)