assalamualaikum
korang buat apa tu?
masa start nak update tadi
blogwalking
try nak publish komen
tak dpt pula
ni aku just try update
tah dpt publish ke tak
dalam sibuk2 update
ada je yg sibuk menganggu
biasa budak kecik
yang selalu ganggu
ni aku natang berbulu
yang ganggu
si mochi
mengigit wayar sana sini
kang kejung kena dek letrik
mami tak reti nak react camna
nak oiiii
tiap angle dia try nak gigit wayar
lepas kena marah
reti lak pura2 nak tido
bila aku tak tgk
operasi mengigit
bermula kembali
budak ni kebelakangan
sangat clingy kat aku
sebelum tido malam
dia akan cek dak ava
naik katil
tengok keliling dia
pastu balik ruang tamu
tido kat atas sofa
berdepan dgn tilam aku
selagi aku tak tido
selagi tu dia pun sama
btw, aku 4 5 malam ni
tido ruang tamu
sebab ekon kat bilik tido
sekejap sejuk pastu panas
on and off gitu
suspected sebab since renovate dapur
air circulation agak jauh tuk keluar
aku try guna exhaust fan
tuk tarik udara panas keluar
yet still tak cukup
nampak gaya kena panggil doc ekon lah ni
tapi tunggu dulu lah
belum ada budget
k lah semua
happy weekend
jaga diri jaga kesihatan
* jerebu di Miri harini 173
masih tak sihat







No comments:
Post a Comment
tq, peace :)