Saturday, April 18, 2009

Masa Dulu Dulu Part 8

Lama gak aku tak buat n3 tentang masa dulu2. Hari bekerja, tak larat sangat ah nak buat n3 sebab perlu banyak masa tu recall back memories and arranged the picture properly. Today as nothing much in my head, so why not i just creating this n3 rite.

Ok, we stop at the first time i joined my office dinner. By that time baru je setengah tahun join the company. Kebetulan tahun aku masuk 1993, ramai gak orang baru masuk batch by batch. Rasa nya cam 4 or 5 batch lah org baru di recruit tahun tu. Dah ler tu semua nya yang masih muda2 dan innocence. Belum ada experience bekerja, so sama2 jakun ler kita org bila bab official2 ni.







Kadang2 bila mood gatai nak bergambar maii,
time keja pun sempat
berposing sakan


Company aku ni mempunyai sport club sendiri,
so since ramai orang muda masa tu,
sport club kita memang lah meriah gilerr.
Macam2 activiti dibuat.




2nd time pi Kota Kinabalu. Yg 1st masa kecik2 dulu tatau brapa umur masa tu. Ni lak kat Kundasang salah dari kawasan di pertengahan gunung Kinabalu. Sejuk, hijau dan pemandangan yang sangat2 lah indah. Tak dapat diungkapkan dengan kata2. If seperti sekarang sudah semestinya aku akan capture a lot of beautiful scenery. Ni dulu2 guna kamera yang ada filem tu hah, takleh tangkap gambar2 yang tak berfeadah, buang duit je cuci. If sekarang dah ada digital camera, snap sana snap sini. Tak suka delete je, print pun boleh print sendiri kat rumah.






Pas balik dari Kundasang, pi ler Pulau Tunku Abdul Rahman yang mempunyai rangkaian 5 buah pulau tapi yang paling popular dan besar serta ada chalet ni lah yang kami pi ni tapi aku dah lupa aah apa nama pulau ni. Otak dah berkarat, dipenuhi nombor2.


Oklah sekian dulu, lenkali aku sambung lagi. Dah ngantuk dah ni hah.Nak buat taik mata jap!




zzzyy


No comments:

Post a Comment

tq, peace :)