Sunday, January 11, 2015

hari ke 11 tahun 2015
what you guys have achieved this far?
bagi aku biasa saja
masih awal tuk terus menerus ambik leave
walaupun hakikatnya
hati selalu rasa nak ambik leave

nothing much yang memberaangsangkan awal tahun ni
selain aku start addicted to game Clash of Clan
so far baru 11 hari aku dh main
dan dah ikut orang berperang sekali

of course kalah
orang semua dah ada weapon canggih2
aku punya masih terkedek2
nanti buat entry khas about kegilaan baru ni

tiap kali tahun baru
ramai yang berazam itu ini
aku dah lama berhenti buat gitu
dah tak larat nak berazam-azam sakan
which at the end tak kesampaian
aku dah malas nak plan itu ini about life
kecuali holiday plan

kadang2 bila sesuatu berlaku spontan
hasilnya lebih elok
rather then plan awal2
then when it not happen as we wish for
tercalit perasaan terkilan
so most of the time
aku just let thing happen naturally :)
jangan terlalu mengharap
dan harus tanamkan dalam fikiran
if menjadi alhamdulilah
if tak, bukan rezeki, try again next time

so.. asyik bermonolog saja
kat luar hari hujan pun makin lebat
suasana santai yang sangat menyeronokkan
kat ruang tamu ni
hanya aku sorang 
buat n3 ni 
sambil layan 'unwrapped' kat food network

oklah tu saja catatan hari ni
ava dah datang 
nak makan cokelet lah
nak tengok kartun lah
alahaiiiiii
hilang idea









zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)