Monday, January 12, 2015

Addicted to Clash of Clans


dah lama dah kekawan ajak main ni
tapi hp lama tak support
almaklum lah kureng canggih

so dah tukar hp baru
lebih canggih
masih taknak install
takut addicted konon

but then 
kan aku memang biasa main game kat phone
so if takda game
memang cam something wrong lah
then kuncu2 rapat semua dok cerita tentang war war
so on 30th December 2014
bermula lah aku berkecimpung
dalam permainan
Clash of Clan!!!












hah base aku as 11/01/2015
hari ke 10 main
aku dah terjebak dengan War
asalnya clan kawan sekeja
then dipindah oleh adik
ke dalam clan diorang
4 org kami adik beradik clan yang sama
memang amat kerdil lah
orang semua dah main lama dan level tinggi2













tengok aku 2nd tercorot
takpa2 kena usaha lagi
nanti 2 3 bulan 
boleh lah buat base besar dan kukuh















ni dia kasi close up skit
boleh main malam saja pun
sebab masa kerja tak dapat main
sampai rumah lak
ava conquer hp
so boleh main after dia main lah

seriously memang addicted main game ni
kena perah plan bila time perang
so bagi yang dah pakar main COC ni
memang tengah on lah game ni sekarang ni
tak kira tua muda
if dah terjebak memang menyeronokkan
dan not to forget
melekakan

nasib baik anak dah besar 
so takda masalah dalam perjagaan dia
dan boleh concentrate main bebila
kecuali kdg2 berebut hp dengan dia :)









zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)