Saturday, January 9, 2016

Pic Makanan


dulu SIL aku kata blog aku ni
blog makan 
sebab n3 asyik tentang makan je
sebab tuan blog mencintai makanan juga

so since dah lama tak post makanan ni
meh aku post a few collections gambar food
yang aku makan this lately






















menu masa pergi try kat escapade aritu
not bad
nampak sikit tapi mengenyangkan
sebab yang atas kiri tu
semua bersama nasi kempal
tapi yang aku suka sebelah atas kanan tu
sedap
jangan tanya aku apa nama ea
nama2 korea ni confirm aku tak ingat
masa order main tunjuk2 je
all in all RM91-00
























yang ni menu favourite
if aku temankan nunup swimming
kat Beach Republic
orang swimming
aku makan
jangan harap lah aku nak swimming sokmo
meehoon goreng kering
dan mini cheese sosej
minum dengan air bergas
fuhh!!! sedap!!!!

























yang ni lunch 2 hari lepas
nasi lemak RM2
side order ikan tongkol dan ayam
mabeles!!!
issk teringin rasa nak makan lagi
telan air liur je ni
sabar2
tunggu kerja isnin nanti
gerai sebelah office je pun


























menu favourite if aku makan kat foodcourt Merdeka Mall
mee kolok RM3.50
tak kira pagi ke petang ke malam ke
if pergi sini biasa memang akan order ni
nom! nom! nom!








zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)