Saturday, January 9, 2016

Pic Makanan






















mee jawa
agak jarang juak menikmatinya
sebab jarang yang buat sedap
ramai yang buat sambil lewa je
kadang2 takda feel makan mee jawa langsung
tapi if aku buat
hmmm memang kaw lah
daging selalunya banyak
kuah pekat
fuhhh!!! 
cuma process buatnya
buat rasa malas



























nasi arab
so far kat miri ni
satu tempat je aku tau ada jual ni
if mak kata sedap
memang sedap lah tu
cuma if aku pencinta ayam ni
ayam tu kurang cukup lah
nak banyak lagi!!!!


























mee tikus kering!!!
my favourite tak kira bila
tapi kat miri ni again
yang aku tau hanya ada satu kedai je
yang jual ni halal
so tiap kali ke sana if sebelum kul 2pm
memang ni lah yang aku order


























antara dimsum favourite
flavour telur pagi
udang, ayam, crab
isskk tengok gambar2 ni
tambah lagi perut tgh lapar
adu du du








zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)