Saturday, March 19, 2016

BerZumba



setelah berkali2 tertangguh kerana aku menangguhnya
akhirnya projek ikut zumba aku n kawan2 menjadi
hari jumaat yang bersejarah
hahahaa

bersemangat semua
adalah lompat2 non stop dalam setengah jam
fuhhh.. aku tunggu2 je masa abis
kang nak berhenti tengah jalan
tengok orang semua gohead je pun

sesekali jeling kawan
macam ok je
so takmau kalah arrr
aku pun duk lompat2 gak hingga 1st session habis
fuhh lega bila music berhenti

and ingatkan aku seorang yang lega
yang lelain pun sama!
hahahaa!!
see bertapa  takda exercise nya kita
aku dah lupa
bila last aku berzumba ikut cd di rumah
tu pun hangat2 taik hayam
mula je cadang nak tiap2 hari
bila dah berhenti sekali
terus berhenti

semoga semangat tuk exercise aku ni berterusan
asyik projek makan je kan
mana badan tahan
tambah berat yang makin menambah
lagi tak best






zzzyy



No comments:

Post a Comment

tq, peace :)