Saturday, October 22, 2016

Niat updet tercapai

Hati tu memang slalu rasa nak updet blog
Tapi selalu tak tercapai
So banyak lah niat nak updet yang terbangkalai

Tadi cari resepi apam beras
So jumpa lah kat blog2
(Aku buka byk blog)
So bila baca blog org
Teringat blog sendiri yang terbengkalai
Keinginan updet datang

So here i am
Tah ada lagi ke yang baca blog aku ni
(Dulu ada ke?)
Takpa2 aku tetap nak updet juga

Lets' aku updet tentang diri sendiri dulu
Aku sihat cuma kdg2 ada juga kesihatan sangkut
Tapi takda yang serius lah
Sakit demam biasa

Anak aku si ava makin membesar
1nov ni masuk 7 tahun dah
N next yr primary 1
Tak terasa masa berlalu kan.
Tapi rasanya blog aku ni lebih tua dari ava kan
Sayang rasa nak biarkan berkubur
So if ada masa
Aku plan nak aktif kembali menulis blog

Aku masih kerja kat tempat lama
Alhamdulilah
Dah masuk tahun ke 23 dibawah company yang sama
Kerja, kdg2 busy kdg2 ok ok lah
Just environment agak stress n hectic skit
Lebih2 lagi dalam keadaan ekonomi
Yang menjatuh ni

So dalam keadaan yang gawat ni
Aku menceburi bidang yang baru
Takda ler besar mana
Cuma bidang yang aku ceburi
Adalah antara perkara/ kerja
Yang aku malas nak buat dulu

Nak tau apa bidang tu.....
Tunggu my next updet

Selamat berhujung minggu





zzzyy







No comments:

Post a Comment

tq, peace :)