Saturday, April 28, 2018

The Walking Dead Season 7



Pic credit to Mr Google



















Semalam baru abis layan TWD session 7
Sebanyak  16 episode ditayangkan
Dah lama pun season ni abis
Aku je yang baru berkesempatan layan
Tu pun sebab adik rajin download
Pastu layan dari USB kat TV

Sebenar aku ikuti TWD ni dari season pertama lagi
Tapi pastu aku lost
Tengok on and off
Tambah lagi bila
Season dah tak consistence ditayang
Baru tayang 3 4 epi pastu stop
A fews week or mth later baru sambung
Is is kenot brain lah dengan cara camni
Terus lost
Sebab aku bukan jenis suka duduk dpn tv
Tengok apa2 yang ditayang
Aku tengok cerita yang aku suka je
Yang lelain tak  tengok sangat pun

Season 7 nii banyak membuat jantung bdegup kencang
Especially bila part Negan
Nak membunuh carl, anak rick
Fuhh! Semput tgk 😁

Malam ni nak sambung tgk season 8 pula
Tunggu adik antar USB

K lah nak ambik ava balik sekolah
Kan arini kelas gantian kat sekolah2 di sarawak
So nanti gawai, sem break dan raya
Dapat cuti panjang, sebulan.

Baiii epi weekend





zzzyy

7 comments:

  1. sejak akhir ni malas nak layan crita mat salih

    ReplyDelete
  2. hehehehe
    lebih kurang lah
    layan benda yang rasa menarik untuk tengok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Skrg dh krg nak melekat tgk byk2 canel kt tv

      Delete
  3. belum pernah tgk lagi cerita ni.. mesti best..

    Terima kasih kerana sudi singgah di teratak kecil ejulz yang x seberapa :)
    1. Senarai Pengomen Tegar APRIL 2018

    ReplyDelete
  4. Menarik juga cerita ni tp tu lah byk season, kekdg2 tmalas layan, tsk habis2, bkulat tunggu nx season n nx season

    ReplyDelete
  5. dulu rajin layan tapi stop sebab penat sakit jantung layan zombies ni semua haha

    ReplyDelete

tq, peace :)