Monday, June 18, 2018

Giveaway dari Johnson Malaysia




Dapat a day before raya
Kebetulan aku dah start cuti
Malas nak mengambil ke office
Tapi excited juga nak tengok parcel
Nasib colleague yang tinggal berdekatan
Offer tuk hantar ke rumah

And the content of the parcel....
Taraaaaaaa.......










Giveaway dari Johnson Malaysia
Sempena 125th anniversary diorang
Hanya perlu hantar gambar
Bersama dengan memana product johnson





Nii gambar yang aku hantar
Gambar si Ava
Baru lepas mandi terus tepek bedak kat pipi
A few shoots and done!
Dan dapat tin special diaorang dgn nama Ava on it

Tapi somehow taktau kenapa aku dapat 2
Mungkin sebab satu tin tu dah penyek kot
So diorang bagi aku satu lagi
Rezeki lah tu
Kiranya satu tuk ava
Satu tuk aku lah 😁😁😁
Apa pun terima kasih Johnson Malaysia





zzzyy


1 comment:

tq, peace :)