Friday, December 14, 2018

Family Day Out


Hari ni aku kerja setengah hari je
Petang nya aku cuti
Saja ngabiskan leave tahunan
So awal2 memang dah plan 
Nak bawa Ava tengok wayang
Cerita 
Ralph break the internet

Sebelum tengok wayang
Haruslah makan kan
Lagipun aku takda dinner malam semalam
Dan breakfast pun
Hanya minum teh O je

So ke ayam penyet ria restaurant keketir
Favourite restaurant si ava ni

Cili


Ayam penyek goreng
Tuk ava and apak


Come dengan liang tea botol
Aku yang minum
Apak a minum tea C panas
And ava minum air mineral


Cendol


Gado2
Timun taugea
Kropok, timun



Ni bakso ayam aku
Kuatnya sangat bamyak dan sedap
Just sayang isinya sikit je pun
Especially mee hoon
Sangat sikit


Perut dah kenyang
Pastu layan wayang lak 5.15pm
Cerita kartun ralph breaks the internet
Quite entertaining
Cerita about persahabatan
And yang best
Banyak watak kartun didalamnya
Termasuk how internet works


While kita tengok wayang
Mak apak sil n adik pula
Pergi makan stimbot
 Pas memasing selesai
Baru kita jumpa kembali

Ronda2 shopping mall
Memborong tshirt rm5
Cantik2
Plan nya tuk tido
Tapi aku tak confirm
Aku tak guna tuk jejalan 😊

Balik dari mall almost 10pm
Budak ava lak merengek2
Ajak pergi starbucks
1st time tuk mak apa n ava





Budak ava ni super excited
Beria ria aja nya membawang






Zzzyy







4 comments:

  1. Best bila dapat spend time bersama dengan family ni

    ReplyDelete
  2. tak pernah makan atau cuba gado-gado, dekat tempat MN nie belum pernah jumpa lagi

    ReplyDelete

tq, peace :)