Wednesday, March 6, 2019

Cheese bertepung





Assalamualaikum
Kisah di awal pagi isnin

Ava ada kelas KAFA
So aku sibuk siapkan dia
Mak pula sediakan bekal
Bread and cheese

Tetiba mak teriak bagitau sesuatu dari dapur
Tah apa dia kata aku ignore saja
Masih sibok bah ni uruskan ava
Then dia terpacak kat pintu bilik
Kata tangan ada sesuatu

Hah! Cheese kau beli ni ada tepung
Dah rosak! #%$&&$£$£
Aku yang masih rabun takda spec mendekat
Tengok apa kat tapak tangan dia 

Pastu pandang dia
Malas nak kata apa2
Dah le tengah rushing
Tambah monday blues
Dia buat lawak lak

Nii hah yang dia show kat aku
Cheese bertepung tu....
Kulit wantan bah
Of course bertepung
Kan dibuat dari tepung 😫😫😫😫

Credit to Google



Ni jenis cheese yang aku beli
Banyak beza weh
Colour2 dan ada tulis2


Credit to Google


Aduhaiiii
Mak sapa lah tu 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️














13 comments:

  1. hahahahaha... pagi2 dia bt lawak gitu lak, nsb tak terkujat panik...
    comei sgt la mak ni ngusik gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah, pastu ty dia, cucu bawa bekal bread cheese btepung ke? 😂😂😂

      Delete
  2. huhuhu.

    nasib baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah. Dlm kita rushing, dia buat lawak lak 🤣🤣

      Delete
  3. hahahahaha kami tumpang gelak ^_^

    ReplyDelete
  4. hahahahahhahahahhaha lawak aieeeee

    ReplyDelete
  5. permisi min numpang share ya :)
    Hayyy guys...
    sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
    dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
    di DEWAPK agen terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^_^

    ReplyDelete

tq, peace :)