Friday, October 25, 2019

Bicycle Spining Class



kejadian selasa minggu lalu
setelah termakan dengan pujukan kawan
for the 1st time aku rajinkan diri
tuk exercise dan join spining class

eh apa spining class??
ni hah, cara orang exercise guna bicycle abad ni
refer video tuk detail
camna rupa senaman tu





pergi lah dengan 2 orang collleague
si BFF dan serong lagi dari dept lain
so dijadikan cerita
terkedek2 lah kita 3 pergi
and yes, ada juga a few kawan
dari bank lain tuk hadir





bersama instructor
dan yang lelain class kul 5.45pm




 sering terlintas di fikiran
kayuh bicycle je pun
rasanya takda lah teruk sangat
sekali dah buat!'
hah!!! tergeliat badan

aku hingga ke hari ni (3 hari)
pun masih sangat2 sakit muscle paha
nak duduk susah, berjalan pun susah





sebenar memang bagus juga senaman ni
selain cycling, turut ada senaman lain juga
yang kronik nak tanggung
most of the time tunggang bicycle berdiri
huh!!!!! lenguh paha hakak :)

ada sekali tu turun dari bicycle nak ambik air 
terhuyung hayang jalan
rasa nak terduduk pun ada 
hahhaaaaa

if ikutkan kesakitan muscle sekarang ni
rasa cam taubat taknak pergi lagi
tho dah janji nak pergi 
at least sekali seminggu
errrrmmm.. tengoklah camna nanti ;p



zzzyy











6 comments:

  1. waaaaa tunggu lepas beranak baru nak try macam ini.

    Salam kenalan dari saya, nak tanya ini sudikah blog awak bertukar link dengan blog saya. Kalau awak sudi beritahu saya ye, comment kat mana-mana post blog saya.

    Ini blog saya https://ohzarina.blogspot.com/

    Semoga dengan ada bloglist akan bertambah lagi pageviews blog ini.

    Saya dah follow blog awak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam berkenalan juga. of course sudi dear :)

      Delete
  2. Kena buat selalu kot sis.. nti sakit tu lama2 hilang lah.. hehe.. kena rajinkan diri.. akak naik basikal real pandai, yg mcm ni blm pernah try :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah sis, torture sangat rasa muscle pain tu, tapi if selalu ok tu just SIL nasihatkan jgn overdo, so far ramai yang mati muscle kerana spining ni, take time tuk cure

      Delete
  3. haha, kita jarang bersenam sekali sekala memang sakit kaki muscle semua

    ReplyDelete

tq, peace :)