Wednesday, April 29, 2020

Ava my sweetie pie



assalamualaikum

pakabar korang arini?

lama tak buat entry tentang dak ava
alhamdulilah
dah makin membesar dan berakal 






dulu masa dia masih kecik2 lagi
if kami dua bergaduh
mostly sebab dia buat hal
sepahkan rumah pastu malas kemas
buku, toys sana sini
sering aku kata nak buang masuk sampah
dia akan nangis bersungguh2
sambil hentak2 kali kemas semua
pastu dia akan tulis note
minta maaf

sekarang masih sepahkan rumah
kadang2 tanpa disound dia reti kemas
kadang2 masih juga malas
bila aku dah menginga baru dikemas
cuma sekarang dia makin sweet
kau marah dia sebab kertas digunting 
jatuh atas lantai menjadi sampah lak
then dia bagi aku note
rupa2 dia tengah create sesuatu tuk aku

contoh camni







then aku edit bagi dia balik camni





anak perempuan ni cepat dewasa
cam dak ava ni
since kecil lagi dia sgt alert 
dia faham if aku sedih
belum bersekolah lagi dia
dah pandai pujuk

eh aku dah ter'emo lak
hahhaaaaa
ok2 stop sini

zzzyy











3 comments:

tq, peace :)