Tuesday, May 19, 2020

Best Friends of Life Time





hari tu best friend share lagu ni
tanpa sedar dengar sampai habuk masuk mata



ni bestfriend aku 
bff membawang
bff makan2
 bff buat keja sama2
susah senang keja 
maupun luar keja sama2



nama dia Priscilla
kenal dia more than 20 years
sama kerja
sama dept
tapi buat task berbeza




selain dia
aku juga mempunyai lifetime bff
kawan since darjah 1 & darjah 4
cuma jarak jadi penghalang
tuk selalu jumpa
seorang di KL
seorang di Kuching
dan aku di Miri





aku amat bersyukur
kerana dikurniakan 
orang2 yang sayang aku
terima aku seadanya
dalam susah maupun senang
meskipun tiada pertalian keluarga


zzzyy














11 comments:

  1. seronok kan ada bff gitu, aku ni sebatang kera.... ada kawan pejabat tapi yang betul-betul bff takde dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah dana, setiap peringkat umur aku ditemani bff 😍😘🥰

      Delete
  2. sudah mencari bff zaman sekarang. semoga mereka kekal sehingga akhir hayat

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, mmg susah cari bff skrg ni. insyallah akan berkekalan

      Delete
  3. wah best ad bff






    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/05/segmen-ucapan-buat-fontliners-covid-19.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah cuya, persahabatan yg dijalin berkekalan dan saling memahami.

      Delete
  4. ada teman nagis. teman gaduh dan biasa bila nama kawan mesti ada teman gila2 sama2 kan. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah betul. walau dah seusia ni mmg tak boleh lari juga dari bersikap gila1, yg gaduh, nangis tu cfrm ada masanya tapi lepas tu berbaik balik.

      Delete
  5. Semoga persahabatan Kak Shirven dan BFF kekal selamanya.

    ReplyDelete
  6. terbaik.
    aida takde bff yg spesifik.
    kawan rapat ramai. just kalau nak namakan sorang, memang aida x dpt nak beri.

    ReplyDelete

tq, peace :)