Saturday, May 21, 2022

Mee Ini Milikku

 sambungan dari entry lepas


aku dah cam malas lak if purposely nak cari mee kolok

bukan tak banyak kedai jual
cuma kedai halal tu yang limited
yang ada pun
tu lah pelbagai pesen
awal2 pagi dah abis
tak sampai2 lah
issk..
buat frust je


so jumaat 2 minggu lepas
aku, mak dan SIL
selepas menghantar Kiko ke vet tuk di spay
[nanti buat entry tentang kiko]
appointment kul 9am
dak ava balik sekolah 11.30am
so alang2 balik rumah
kami plan jejalan lah
biasa lah masuk kedai2 periuk belanga
cuci2 mata

tho dah breakfast di rumah
bila dah asyik passby kedai makan
perut automatic nyanyi kan

so tempat terdekat
kedai tempat breakfast masa kerja
dekat office tu
ok situ pun situ lah
walaupun hakikatnya
if ada peluang makan tempat lain
taknak makan situ
boring hari2 duk situ
tapi ni dah dekat, on je lah

niat makan nasi campur
sampai je kedai terus kauk nasi campur
dah duduk dah start makan
ehh.. nak makan mee kwangtung kolok!!!!

bila mee sampai
nasi tolak tepi
fuhh!! puas hati
craving satisfied!!!





ni lah mee yang almost hari2 aku mkn tuk breakfast
sebelah office je
if awal sampai ada lah aku duduk sini
if sampai after 8am tak sempat
aku jeling je lah
hahaaa
alhamdulilah...


1 comment:

tq, peace :)