Thursday, July 21, 2022

Safety Belt Untuk Orang Size Kecil

 

tertengok reel kat FB
SIL share
kebetulan dia jenis kecik
dan bawa kereta aruz
so safety belt tu 
terletak agak menganggu lah
kurang selesa

mungkin ada yang memang dah tahu
ataupun mungkin gak yang cam aku
baru tahu


selain boleh ejas panjang pendek tali tu
korang boleh gak ejas 
ikut keselesaan korang
bila guna safety belt


nii yang ada kat kereta aku, alza
mungkin lain kereta lain bentuknya
aku tak sure
sebab takda periksa kat jenis kereta lain




korang tarik yang tulis Pull tu
so nanti boleh lah tarik ke atas
atapun ke bawah




nah camni lah dia
ni aku dah adjust ke bawah
biasa aku selesa guna kat tetengah
sebab aku takda lah rendah sgt
takda lak tinggi

boleh ejas ikut keselesaan kita juga
so sekarang lebih selesa kan







1 comment:

tq, peace :)