Saturday, December 10, 2022

Branch Merry Xmas Dinner


assalamualaikum
selamat berhujung minggu
plan asalnya aku kena drive ke bintulu pagi ni
sebab ada meeting malam ni
tapi tu lah badan rasa kurang sihat
asyik panas2 je rasa udara keluar dari hidung
kepala pun asyik tingtong tingtong

tambah lagi lately
dept aku hotzone
last week sorang kurantin
isnin 4 orang start
semalam sorg lagi

sorg pula kat operation dept
sorang lagi kat RCB
baru minggu kedua Dec
dah 8 orang positif covid
semua masih perlu berhati2 yea

but despite of ramai kurantin
annual dinner yang dah di plan bulan lepas
harus diteruskan
so kejadian adalah malam jumaat

 


kita layan je dengan beberapa yang ada
ramai juga tak hadir 
sebab masih was2 or tengah berjaga2
ada yang family sedang kurantin juga














ada a fews game/ persembahan
masa kior lagu xmas
ramai yang malas2 nak naik atas stage
tapi selepas grup pertama
grup ke 2 berebut2 lak nak naik
termasuk aku
sebab semua yg naik stage dapat rm20 angpau

main games pun hadiah duit
paling kurang rm20
aku ada main tapi tak menang
heheee



makanan sedap
cuma kurang warna 

bake chicken
bake potato n cheese
chicken spagetthi
mix fry seafood
sherperd pie
fish
brokoli






aku memang suka ambik banyak satu pinggan
sebab aku jenis yang malas nak que lagi tuk ambik foods
akan ambik semua sikit2 masuk satu pinggan
dan semua aku nak cuba
selalu if cam nasi putih
sayur2 yang aku tak minat
memang aku tak ambik lah
hehehee

soup dia cream of mushroom
kurang sedap





ok masa pergi fruit station
tengok takda orang que ambik makanan
ambik lagi daging sherperd pie dia yg sedap

dessert cam cake, agar2 tu semua
memang hakak jarang ambik
kecuali ada yg rekemen sedap sgt







untuk door gift
dapat lah baju corporate baru
hari tu memang dah ambik size sebelum order

dapat paperclip yang color full
lucky draw dapat power bank
[mak dah cop hakmilik dia]
dan sebab 2021 takda MC
dapat lah rm50
alhamdulilah
tuk thn ni mmg tak dapat lah
dah 4 hari MC




3 comments:

  1. Harap2 sihat2 aje
    Moga dijauhi daripada c19 ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah wak. so far alhamdulilah. ada ulser kat mulut, mgkin terlalu panas bdn, cepat2 minum air byk2

      Delete
  2. Go away C19...shoooohhhh...masih ada lagi rupanya...

    ReplyDelete

tq, peace :)