Saturday, May 30, 2009

Relax

Dah online since 9.30am pagi tadi. Takda aktivity lain nak buat selain duduk depan PC dan TV. Sibuk update lagu kat mixpod, main game kat neopet dan upload gambar kat FB. Tau2 bila tengok jam dah 1.35pm. Sesambil tu minum kopi makan popia makan kacang sampai naik lenguh gigi mengunyah.



Malam ada BBQ kat rumah besfriend. Appreciation of doing well organised the Reunion two weeks ago. Aku if bab makan2 ni memang jarang sesangat lah menolak. Rezeki jangan ditolak kan :)

Arini totally relax, masak pun tak. Cuma basuh dan cadar tilam je pagi tadi. Harum bau selepas di jemur kat matahari yang terik. Tambah lagi dengan kesegaran bau softener. Suka! Suka!



Dah selesai update lagu, so dengar2 lah lagu tu lak. Ada yang aku upload taknah dengar pun lagu tu cuma yang pasti dari group kegemaran aku. Saja aku taruh 2 jenis yang ketara berbeza. Slow jiwang dan rock and fast. If korang nak tau dengarlah kat music playlist nun. Kat gambar katun yang dok terhenjut2 joget. If taknak dengar leh bagi pause.

k lah takda idea nak update. n3 yang kul 8 tadi tu aku wat lastnite. Wat autopost arini, lega skit, if arini takda idea, at least blog dah update :)



Have a nice week-end, happy holiday dan selamat gawai.

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)