Friday, July 31, 2009

Menu sedap sedap....

Datang je kat rumah dari keja, mak and apak dah sampai.
Mak dah start crok! crok! kat dapur.
Harumnya bau..... BBQ pun dah start.
Sepantas kilat perut terus berkeroncong.

Ikan pari dan chicken wing. Yummy!!



Ikan air tawar yang dimasak pansuh (masak dalam buluh).
Yang kuning tu telur dia. Dah berkali kali aku test try.



Kulat sawit dan pucuk ubi tumis dan umbut bunga kantan tumis belacan.
I love this! Maceh mak! Maceh apak!
muacchss!! muacchss!!!
Epi sesangat aku tengok menu2 ni semua.





Memang berselera lah makan malam nanti.
Ni pun aku dah terkunyah2 testing sana sini.
Kul 6.30pm nak jemput SIL dari tempat kerja.
If aku epi tengok menu ni, SIL guarantee epi jugak.
Jarang dapat makan menu camni.

Esok pun aku ada projek makan2 tapi kali
ni kat western nyer tempat.
Projek dengan kekawan.
Camna ler nak diet ni ek.


zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)