Saturday, August 1, 2009

Ketandusan Idea



Wow, hari yang sangat panas! After breakfast, sending my SIL pergi kerja then temankan parent pergi Emart, lama dah depa berdua tak berjalan2. Shopping2 barang keperluan harian skit tuk mereka, pastu about 11am balik rumah. Terus meluru ke toilet, perut meragam since beberapa jam yang lalu. Nasib tak terkuncil dalam perjalanan :) Dahtu terus mandi, berlekat2 rasa badan, pas segarkan diri , minum2 baru duk depan PC. Mak pulak terus angkut tilam depan TV dan berdengkur tidur! Hahhaaa!!! ngantuk ler tu, aku pun plan nak tidur tapi bila dah depan PC main game, lupa semua rasa ngantuk tuk.



Takda apa sangat lah hari ni. Malam aku ada projek dengan kekawan. Biasa lah apa lagi if bukan projek makan2. Makan sesaja lah aku weekend ni. Camne nak diet ek? Dinner tinggal beberapa bulan je lagi. Dan if jadi early Sept aku pergi Kuching for the course. Best! Best! Tambah lagi aku pergi dengan colleague yang memang bestfriend aku. Boleh lah aku dan Mern berambu ramba sakan, if masih musim durian, bolehlah makan durian banyak2. Durian Kuching much much cheaper dari durian Miri.

k lah aku takda idea nak update, tapi rasa nak update gak.

zzzyy

No comments:

Post a Comment

tq, peace :)